מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    משאבות להגברת לחץ מים

    חברת מ.אמיתי מייבאת ומשווקת מגוון משאבות מים לרבות משאבות להגברת לחץ מים לבית או לתעשייה. אנו עושים זאת בהצלחה משנת 1934.בבתים פרטיים – בעיקר בקומות הגבוהות של בניינים רבי קומות – מתרחשת לעתים קרובות תופעה של לחץ מים חלש. מדובר, כמובן, על בניינים שלא נהנים ממיכל מים ראשי הממוקם על הגג, ממנו ניזונים כל הדיירים בבנין, אלא בבניינים בהם אספקת המים היא ממונה המים המחובר לקו המים הראשי של העיריה.

    ברוב המקרים, לחץ המים אינו תלוי בקבלן שבנה את הבניין, ותלונות לעירייה או לרשות המים המקומית לא מביאות לפתרון הבעיה, אולי אין ספק שזו תופעה מתסכלת אשר מקשה על שימוש נעים ונוח במטלות היום יום כגון שטיפת כלים, רחצה וכיו"ב. תופעות נוספות של לחץ מים ירוד הן בקווי מים אשר עקב בנייה לקויה לא מספקים לחץ מים גבוה מספיק; או פשוט לחץ כללי בקווי המים עקב בלאי של שנים או עקב צנרת שנסתמה. הפתרון לכך הוא משאבות להגברת לחץ מים.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

     

    קראו עוד על מתי מומלץ להשתמש במשאבות לחץ מים

     

    הפתרון – משאבות להגברת לחץ מים

    פתרון אפקטיבי במיוחד לתופעה הוא התקנתמשאבות מים שמטרתן להגביר את לחץ המים. משאבות אלו מסייעות בהגברת לחץ המים, במידה שמאפשרת דחיקה של מים כלפי מעלה בכמות אדירה ובלחץ מספק.

    היתרון המרכזי בהתקנת משאבה כזאת היא שלא נדרש שינוי רציני בתוואי צנרת המים הקיימת, ושהתקנתה קלה יחסית ונעשית במהירות. יש לציין כי במידה והצנרת הינה ישנה ונוטה להתקלקל ולהיסתם, לא מומלץ להתקין משאבות להגברת לחץ המים, שכן הדבר יכול לגרום לפיצוץ של הצנרת, משום שלא תוכל לעמוד בלחץ החדש והמוגבר ופשוט תקרוס.

     

    Grundfos CM Booster – מגבר לחץ מים

    זהו מגבר/בוסטר להגברת לחץ מים קומפקטי לאספקת מים ביישומים מקומיים/פרטים.
    יחידת מגבר הלחץ מורכב ממשאבת בוסטר תוצרת גרונדפוס מדגמי CM ובקר הלחץ PM2
    בקר הלחץ מאפשר למשאבה להתחיל ולהפסיק באופן אוטומטי על פי הביקוש בפועל ומגן על המשאבה מעבודה על יבש כלומר ללא מים.
    CM Booster הוא מאוד קל להתקנה. כשהבוסטר מחובר לצינורות, חיבור תקע לשקע והמערכת פועלת

     

    אופן ההתקנה והפעולה

    משאבות להגברת לחץ מים מותקנות לרוב בפתח הבית, ונוטים להסתירן במקום שאינו מפריע לעין: אם בחדר המדרגות, או בחדרון שירות או במזווה. המשאבה מתחברת לצינור המים הראשי בצנרת פלסטיק ומותקן עליה ווסת זרימה אשר תפקידו לחוש את לחץ המים בכל רגע נתון. מטבע הדברים, כאשר משתמשים בכמות גדולה של מים בבת אחת – קרי, הרבה ברזים פתוחים במקביל – לחץ המים יורד וווסת הזרימה מתריע על כך, והמשאבה נכנסת לפעולה.

    המשאבה שואבת את המים מקו המים הראשי ודוחסת אותם למערכת הצינורות הביתית. כך חוזר הלחץ לגובה נורמלי המאפשר שימוש נוח וקל. כשהשימוש המאסיבי במים מסתיים, הווסת חש בזאת, נותן פקודה למשאבה לחדול והמשאבה מפסיקה את פעולתה מיד. באופן כזה השימוש בחשמל הינו מדויק ולא נוצר בזבוז אנרגיה לשווא. אכן, משאבות להגברת לחץ מים היא פתרון קל, פשוט לתפעול וחסכוני, אשר מאפשר שימוש במים במידה הרצויה לנו, גם במקומות בהם הלחץ הסטנדרטי אינו מאפשר זאת.

     

    משאבות להגברת לחץ מים של חברת מ.אמתי

    לחברתנו מומחיות של שנים בכל סוגי המשאבות ואנו מייבאים רק משאבות איכותיות אשר מיוצרות על ידי יצרנים מהשורה הראשונה בארה"ב, אירופה ויפן. ישנם סוגים רבים של משאבות להגברת לחץ מים, ביניהם: משאבה להגברת לחץ מים במהירות קבועה; משאבה עם בקר אלקטרוני; משאבה עם משנה תדרים, ועוד ועוד. צוות ההנדסה שלנו ישמח לייעץ לכם באשר למשאבה הספציפית הנדרשת לכם, בהתאם לתנאים, להמליץ על אופן ההתקנה וכן לעמוד לרשותכם במקרה של הספקת חלקי חילוף.

     

    לחצו כאן לחזרה לקטגורית משאבות מים

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

    Call Now Button דילוג לתוכן