מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    משאבות צנטריפוגליות לתחום המוניציפאלי

    חברתנו מייבאת ומשווקת מגוון משאבות צנטריפוגליות תוך התמחות בתחום המוניציפלי. אנו פעילים למאלה מ 70 שנה בתחום זה וכיום אנו מייבאים בבלעדיות מגוון משאבות צנטריפוגליות, משאבות גלגלי שיניים, משאבות טבולות ועוד המיוצרות על ידי יצרני משאבות מובילים בעולם כדוגמת: Pentax, Tsurumi Pump, GMP, CP pompe cucchi, SACEMI, Matic ו- Well Mate.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

    מה היא משאבה צנטריפוגלית

    משאבה צנטריפוגלית לתחום המוניציפאלי

    משאבה צנטריפוגלית הינה משאבה המשתמשת בגורם מאיץ, אשר דרך סיבוב יוצר הגברה של לחץ וספיקה של נוזל הנשאב לתוך המשאבה. משאבה כזאת תשמש לרוב להזרמה של נוזלים דרך מערכת צינורות, על ידי המרה של אנרגיה קינטית סיבובית, אשר מקורה יהיה לרוב ממנוע חשמלי או מטורבינת חשמל. משאבה צנטריפוגלית ממירה את אנרגיית המנוע (אנרגיית ההנעה) לאנרגיית נוזלים בתנועה (אנרגיה קינטית).

    ככל שמהירות הנוזל תגבר, כך גם האנרגיה הקינטית שתועבר אליו תהיה גבוהה יותר. המבנה הלולייני המתרחב של גוף המשאבה, מסייע להגברת האנרגיה הקינטית של הנוזל שזורם מהמאיץ.

     

    מערכות מים בתחום המוניציפאלי

    בשנים האחרונות עבר נושא מערכות במים בתחום המוניציפאלי שינויים מפליגים. עם התפתחות טכנולוגיות שאיבה מתקדמות, בנייתם של מאגרי מים רבים באזורי שונים בארץ, שימוש הולך וגובר בהשקייה במי קולחין – מחד, ועם עלייה במחירי האנרגיה מאידך, נדרשת התאמה של משאבות צנטריפוגליות לתחום המוניציפאלי באופן שיהלום את השינויים הללו וייתן להם מענה מתאים, חסכוני במשאבים, בזמן ובעלויות כספיות.

    התפתחות זו מאופיינת גם בהקמת מכוני שאיבה רבים ובהתאם לכך עולה גם הצורך בשיפוץ של מכוני שאיבה קיימים שספגו בלאי ויש צורך בשיפוץ, תחזוקה וטיפול במערכת ההידראולית שלהם, בלוחות החשמל והבקרה, במערכות הבקרה והאוטומציה ובמערכות ניהול מכוני השאיבה.

    משאבות צנטריפוגליות לתחום המוניציפאלי

    משאבות צנטריפוגליות לתחום המוניציפאלי מחייבות בקרה מתמדת ואחזקה שוטפת, כמו גם בקרה ושליטה מרחוק. משאבות אלו לרוב יסייעו בהגברת לחץ מים בקווי המים של רשות המים המקומית והן תהיינה לרוב משאבות טבולות או חצי טבולות. גם משאבות לקידוח מי תהום, משאבות מינון, משאבות יניקה עצמית או ציוד לטיפול בשפכים, מחייבים תחזוקה שוטפת ובקרה מתמדת, שכן הפיקוח של חברת מקורות לא תמיד מהווה אחזקה מספקת.

     

    משאבות צנטריפוגליות של חברת מ.אמתי

    חברת מ.אמתי עוסקת ביבוא ושיווק משאבות צנטריפוגליות לתחום המוניציפאלי מזה עשרות שנים, ומספת את כל פתרונות המשאבות לתחום המוניציפאלי. לחברתנו ידע רב בתחום שאיבת המים בתחום המוניציפאלי, ונסיון בעבודה מול הרשויות המקומיות השונות, רשויות המים, חברת המים 'מקורות' וכדומה.

    החברה מייבאת את מיטב המשאבות הצנטריפוגליות המיועדות לתחום העירוני והמיוצרות על ידי יצרני המשאבות המובילים בעולם מאירופה, ארצות הברית ויפן. משאבות אלו מיוצרות תחת פיקוח מחמיר של תקן ISO 9002, המבטיח איכות מקסימלית בתקינה הנדרשת.

    צוות המהנדסים של חברת מ. אמתי הינו עתיר ניסיון בעבודה מול רשויות מקומיות ואמון על התקנים הנדרשים בתחום המוניציפאלי בכל עבודות שאיבת המים למיניהן.

    משאבות צנטריפוגליות לתחום המוניציפאלי הוא תת-תחום בעולם שאיבת המים המחייב הבנה מדוקדקת הן של עולם המשאבות והן של עבודה פרטנית מול רשויות מקומיות, תוך התמצאות בנהלים השונים. חברת מ. אמתי מציעה את השילוב יוצא הדופן הזה, כדי ללוות כל פרויקט שאיבת מים הכרוך בכך.

     

    לחצו כאן למעבר לחזרה לקטגורית משאבות צנטריפוגליות

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

    Call Now Button דילוג לתוכן