מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    משאבה טבולה לביוב

    משאבות טבולות לביוב, משמשות את התעשייה והבתים הפרטיים כאחד, כאשר חשוב ליצור את ההתאמה הנכונה בין סוג המשאבה לשימוש המערכת שאליה יש לחבר את המשאבה לשם תפקוד יעיל ותקין. תפקידה המרכזי, של המשאבה הוא להפעיל את צנרת השפכים ולנתב באמצעותה את מי הביוב וכל הפסולת המתנקזת בהם לכיוון היציאה. אנחנו במ.אמיתי מספקים משאבות טבולות איכותיות ביותר בתחום זה.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

    יתרונה של משאבת ביוב טבולה

    ישנם מספר סוגים של משאבות שניתן לעשות בהם שימוש למערכות הביוב השונות, כאשר ישנן שתי משאבות עיקריות המתאימות למגוון שימושים וצרכים הן בתעשייה והן במערכות הביתיות  והן: משאבות טבולות לביוב-  המיועדות לאזורים שיש בהם בור ספיגה וצנרת הביוב נמצאת מתחת לקו הביוב או משאבות

    ביוב עם סכין חותך – לשאיבת בורות עם מוצקים כאשר יש צורך באמצעות הסכין במשאבה לחתוך ולרסק את אותם מוצקים.

    יתרונה של משאבת הביוב הטבולה הינו במערכת הפנימית שבה, ישנו מצוף  או מעין לוח פיקוד אשר מווסת את פעילות המשאבה, כך שהשפכים יגיעו לגובה הקו הרצוי ובנוסף, בכל משאבה טבולה, יש מסנן שתפקידו למנוע את כניסתה של פסולת העשויה להביא לסתימת המשאבה. נחוץ  והכרחי לבצע בדיקות תכופות של ניקוי והחלפת המסנן וכך למנוע סתימות ביוב מיותרות.

    משאבת טבולות לביוב מדגם Unilift KP משאבת טבולות לביוב מדגם Unilift KP

     

    איזו משאבה מתאימה לשימוש ביתי?

    המשאבה לביוב צריכה להיות מותאמת לצרכים של הבית, כאשר משאבת ביוב טבולה נחשבת לאחת הנפוצות ביותר בשימוש הביתי, שכן רוב צנרות הביוב הביתיות עוברות דרך בורות ספיגה. בתחום זה, ישנן משאבות מחומרים שונים, היכולות להיות מפלסטיק, משאבות יצוקות, והפעולה והאיכות שלהן שונה בהתאם ולכן יש לקבל יעוץ מקצועי לפני שמתקינים את מערכת הביוב.

    כאשר אתם פונים לאינסטלטור או לשם התקנת מערכת ביוב או על מנת לתקן תקלה כלשהי כדאי לבדוק איזה משאבה מותקנת ולוודא כי מדובר במשאבה איכותית, שכן חלק מאנשי המקצועי בוחרים במשאבות זולות, שאינן מחזיקות לאורך זמן, דבר העשוי להיות בעייתי ביותר בבית פרטי ועוד יותר מכך, במבני תעשייה. ולכן, לעתים עדיף לשלם מעט יותר על משאבה יקרה יותר אך איכותית שתימנע נזקים עתידיים במערכת הביוב.

    נראה אם כן, כי משאבה טבולה לביוב, מהווה את אחד הפתרונות הטובים עבור התעשייה והבתים הפרטיים, כאשר יש בתחום זה כל מיני סוגים של משאבות ולכן יש לבחור באיש מקצוע אמין ובחברה שתספק לכם משאבות המתפקדות באופן תקין ולאורך זמן. אצלנו במ.אמיתי, תקבלו את המשאבות המתקדמות ביותר.

     

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

    Call Now Button דילוג לתוכן