מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    מה זה משאבה טבולה

    אנחנו במ. אמיתי, מספקים, משווקים ומתקינים משאבות טבולות, כאשר מדובר במשאבות המיועדות לשאיבת ביוב, מי ניקוז, פסולת ביוב ושמנים.

    המשאבות מותקנות במערכות השונות במגזר הציבורי, הפרטי והתעשייתי, ואם בוחנים מה זה משאבה טבולה, מגלים כי ישנן משאבות טבולות מסוגים שונים לצרכים מגוונים, ולכן החשיבות הרבה בהתאמת המשאבה לסוג ואופי השימוש הנדרש.

    לנו במ. אמיתי יש את הידע והניסיון הרב בתחום כדי לעשות את ההתאמה  של המשאבה הנכונה לכל צורך ומטרה.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

    משאבה טבולה בהתאמה מלאה

    קיימים מספר שימושים למשאבות הטבולות כאשר השימוש העיקרי הינו לשם שאיבת מי ביוב, שמנים, מי קולחין, מכלי אגירה ופסולת ביוב.

    המשאבות עשויות מחומרים שונים מיציקות ברזל, פלב"ם ופלסטיק, כאשר המשאבה העמידה ביותר, עשויה מפלדה ובעלת עוצמת שאיבה חזקה במיוחד, אשר מותאמת למערכות ביוב מורכבות כדוגמת אלו המצויות במבני תעשייה ובתשתיות ביוב תעשיות.

    מטרת המשאבה הטבולה, הינה להזרים את מי הביוב בעלייה כאשר מכלי האגירה ממוקמים במבנים נמוכים מגובה רשת הביוב העירונית.

    במבנים תעשייתיים וציבוריים גדולים אשר בהן פסולת הביוב מורכבת ממוצקים כדוגמת טיטולים, סמרטוטים, ממחטות, ניילונים נסורת וכדומה יש צורך להתקין משאבה טבולה מסוג גריינדר שמגיעה עם סכין חותך שגורס את כל הפסולת ומרסק אותה למעבר חלק במערכת הביוב.

     

    סוגי משאבות טבולות

    ישנן משאבות טבולות לכל מיני צרכים, כאשר המרכזיות בהן אלו: משאבות טבולות לניקוז – לניקוז מי גשמים ממקומות נמוכים יותר ממפלס הצנרת העירונית, משאבות טבולות למי שפכים וביוב – לטיפול בקווי ביוב עירוניים להזרמת מי שפכים ומי גשמים באופן אוטומטי לרשת השפכים העירונית.

    משאבות גריינדר – משאבות ביוב עם סכין חותך לגריסת מי ביוב עם מוצקים שונים.

    SRP2 - משאבה טבולה
    SRP2

    ישנן עוד משאבות טבולות, שמותקנות בבריכות שחיי, מזרקות ומפלים, לשימוש ביתי כמו גם לבריכות דגים ונוי. הדבר החשוב ביותר, בעת בחירת משאבה טבולה, הוא להתאימה לשימוש ולצורך הדרוש, כדי למנוע נזקים, והוצאות כספיות.

    השקעה במשאבה טבולה מתאימה שומרת על מערכת הפועלת ומתפקדת באופן תקין לאורך זמן וללא בעיות ותקלות מיותרות.

    אנחנו במ. אמיתי נוכל לתת לכם את כל המידע הדרוש כדי לדעת מה זה משאבה טבולה, אך על מנת לרכוש משאבה טבולה מקצועית, תוכלו לקבץ יעוץ מאחד מאנשי הצוות שלנו, אשר ילווה את הפרויקט מתחילתו עד סופו, כך שתקבלו את המשאבה הטובה ביותר לצורך הדרוש של מיטב החברות המובילות ביותר מאירופה, יפן וארה"ב, עם תו תקן של איכות.

     

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

     

    Call Now Button דילוג לתוכן