מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    משאבה טבולה קטנה

    מחפשים משאבה טבולה קטנה? הגעתם למקום הנכון!

    חברתנו מתמחה במשאבות טבולות על כל סוגיהן

    לחצו לצפייה במשאבות טבולות מחברתנו

    המשאבות הטבולות, הינן משאבות המיועדות למגוון רחב של שימושים כדוגמת: ניקוז, למי שפכים וביוב, משאבות טבולות המשולבות עם סכין לגריסת הפסולת ומשאבות טבולות שמותקנות בתוך בריכות, מזרקות, בריכות דגים ועוד. ישנה חשיבות רבה, בהתאמה הנכונה בין הצורך שיש לעשות במשאבה לבין סוג וגודל המשאבה שבוחרים, שכן ככל שההתאמה מדויקת יותר, הפעולה נעשית באופן יעיל ואפקטיבי וללא כל תקלות מיותרות.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

    לאילו שימושים מתאימה משאבה קטנה ?

    משאבה טבולה קטנה

    המשאבות הטבולות, מגיעות בגדלים שונים, ועשיות מחומרים רבים, כאשר משאבה טבולה קטנה, מיועדת בעיקר למקומות בהם יש צורך בהתקנה עבור שטחים בסדר גודל מצומצם כמו בריכות דגים, בריכות נוי מזרקות או מפלים. המשאבות הקטנות עובדות על אותה טכנולוגיה בדיוק כמו המשאבות הטבולות הגדולות, אך מותאמות לשטח שבהם הן מופעלות, לפי כמות המים והצורך בניקוי וניקוז.

    במקרים בהם מתקינים משאבה טבולה קטנה, ניתן לשלבה באופן גלוי וחיצוני או פנימי, כאשר דרוש לבצע במשאבה בדיקות תקופתיות ולוודא כי המסנן עובד באופן תקין, כדי למנוע היווצרות סתימות והצפות. אנחנו במ. אמיתי, מציעים מבחר של משאבות טבולות קטנות לשימושים שונים, של חברות המובילות בתחום זה, אשר עומדות בכל התקנים הדרושים.

     

    בדיקות למשאבה טבולה קטנה

    בדיקה למשאבה טבולה קטנה

    באופן עקרוני, המשאבה הקטנה, מותאמת לפעילות הדרושה, לפי  לשטח, כמות המים ולצורך שיש לניקוי ועוד,  עם זאת, במקרים בהם הפעילות במבנה של הבריכת דגים או בריכת הנוי הופך להיות יותר אינטנסיבי, יש לגלות ערנות לכך, ובמידת הצורך להוסיף משאבה נוספת או להחליף למשאבה גדולה יותר, שכן אחרת העומס שייווצר על המשאבה ישפיע על התפקוד, ויגרום להאטת קצב הניקוי ולבלאי מהיר ומוקדם יותר של המשאבה.

    על מנת לוודא כי המשאבה מתפקדת באופן תקין, רצוי לבחון את רמת הניקיון של המים, האם הם עכורים, להחליף מסנן מידי תקופה, ולדווח לאיש המקצוע או לחברה המספקת את המשאבה בכל מקרה חריג בתפעול המשאבה. שכן, אם מגלים את תקלה כלשהי בזמן, ניתן למנוע את הנזק הצפוי למשאבה ולדאוג להמשך הפעלתה באופן תקין לאורך זמן.

    נראה אם כן, כי משאבה טבולה קטנה, הינה הפתרון האידיאלי והנוח ביותר למשטחי מים קטנים ולצנרות מסוימות, חשוב שלא לבחור במשאבה טבולה, ללא קבלת יעוץ מאיש מקצוע מומחה בתחום. אנחנו במ. אמיתי, מלווים את הלקוחות  בכל שאלה ופניה עם צוות עובדים, שיש לו את הניסיון המתאים והידע להתאים עבור כל לקוח את המשאבה הנכונה, לפי הצורך והמטרה.

     

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

    Call Now Button דילוג לתוכן