מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    כיצד לבחור משאבה?

    רכישת משאבות צריכה להיעשות אצל חברה המחזיקה מלאי של כל סוגי המשאבות והמתקדמות ביותר, כאשר חשוב לוודא כי החברה, הנה בעלת ידע וניסיון רב בתחום זה, ויכולה ליצור את ההתאמה המדויקת בין אופי הפרויקט, תקציב וצרכי הלקוח, לבין המשאבות אשר באמצעותן ניתן יהיה להגיע לתוצאה האופטימלית ביותר.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

    איך מתאימים את סוג המשאבה לכל פרויקט?

    חשוב לדעת ולהכיר היטב את סוגי המשאבות השונות, שכן ישנן כאלה המתאימות אך ורק לצרכי תעשייה ולעומתן, משאבות שמיועדות לשימוש ביתי.

    משאבה צנטרוגלית רב דרגתית לתעשייה דגם CR

    בנוסף, בתחום זה, קיימים חידושים טכנולוגיים היוצרים פתרונות טובים יותר ולכן, רצוי תמיד לוודא כי המשאבה המותקנת עבורכם, הינה מדגם חדיש ומתקדם, כך שהמשאבה תתפקד באופן המיטבי ביותר ולאורך זמן.

    המומחיות בתחום המשאבות, באה לידי ביטוי בצוות שעומד מאחורי החברה, שצריך להיות בעל ידע וניסיון, בתחום הנדסה ותכנון של כל המשאבות לסוגיהן.

    יש לבחור בחברה  המציעה מגוון רחב יותר משאבות, עם יכולת לתת מענה לכל פרויקט קטן וגדול כאחד, בהתאם לכל התקנים המחייבים והמחמירים במטרה לשמור על רמת איכות גבוהה ומדויקת.

     

    מתי צריך להחליף משאבות?

    ברגע שמשאבה, כדוגמת משאבת מים, אינה מתפקדת כראוי, הרי צריך לבצע החלפה באופן מידי, אחרת מתחילה להיווצר בעיה ברמת הניקוז של המים, דבר אשר עשוי להוביל לנזקים לכל הצנרת והקירות של המבנה ולכן חשוב שהחברה שביצעה את ההתקנה תבצע בדיקות תקופתיות לשם מעקב אחר התפקוד של המשאבות והחלפתן במידת הצורך.

    ככל שמדובר במבנים תעשייתיים, החלפת המשאבות שאינן עובדות באופן תקין, קריטית יותר, שכן, נזק קטן ביותר בתפקוד המשאבה מוביל לשרשרת ארוכה של נזקים גדולים וחמורים יותר, המצריכים התקנת מערכות חדשות, דבר הכרוך בהוצאה כספית גדולה, כמו גם פגיעה בתפקוד העסק או המפעל.

    לכן, במפעלים דרושה ביקורת תקופתית קפדנית, ועבודה עם חברה מקצועית בתחום המשאבות, אשר מספקת משאבות עם אחריות ברמת תפקוד גבוהה.

    משאבות מים, משאבות צנטריפוגליות, משאבות טבולות, כל סוגי המשאבות, חייבות לעמוד בכל התקנים, על מנת שהן תתפקדנה באופן אופטימלי וללא תקלות.

    כדי שזה יקרה, יש לבחור בכל פרויקט בחברה מקצועית ואמינה, בחברה המחזיקה ברשותה במלאי מגוון ועשיר של משאבות כמו גם, חלקי חילוף המותאמים לפרויקטים לצורך תעשייתי, ביתי או עירוני, בכל היקף ולפי רמת התקציב.

    חשוב שהצוות מהנדסים מקצועי, מנוסה, ילווה את הפרויקט מראשיתו וייתן לכם את השירות הטוב ביותר להצלחתו המלאה של הפרויקט.

     

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

    Call Now Button דילוג לתוכן