מ.אמיתי יבוא ושיווק משאבות

popup

השאירו פרטים לחזרה

    שם *

    טלפון *

    הודעה

    משאבות מים מנוע בנזין

    משאבות משמשות אותנו בכל תחומי חיינו, החל ממשאבות להגברת לחץ מים במבנים רבי קומות, דרך משאבות טבולות לניקוז מים וביוב ועד למשאבות מים תעשייתיות לצרכי העברה של נוזלים וחומרים שונים בתעשיות השונות. בנוסף לאלו, קיימות משאבות המעבירות מים לצינון מכונות הפועלות בטמפרטורות גבוהות, משאבות המספקות מים להשקיה, משאבות המתוכננות למיין ולהפריד בין חומרים ועוד רבות, ביניהן משאבות גדולות לתעשייה ומשאבות לשימוש בייתי.

     

    לפרטים נוספים צרו עימנו קשר

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

     

    בחירה במשאבה מתאימה

    מגוון המשאבות הקיימות בשוק הוא רחב ומשתנה בהתאם לייעודה של המשאבה והסביבה בה היא אמורה לעבוד. משאבה מתאימה צריכה לענות על כמה פרמטרים: מה ההספק הדרוש לצורך ביצוע העבודה בזמן אופטימאלי – בין אם במדובר בפרויקט זמני או קבוע, לכל משאבה יש הספק משלה המפורט במפרט טכני. האם קיימים חומרים מסוכנים עלולים לבוא במגע עם המשאבה, במקרה כזה חשוב לבחור במשאבה חזקה הבנויה מחומרים עמידים. שאלה נוספת , אפשרויות ההתקנה שלה בשטח (למשל, האם יש צורך במשאבה טבולה) וכן על צורת ההנעה שלה, כלומר באיזה אופן היא פועלת: האם באמצעות מנוע חשמלי, מנוע בנזין/דיזל או שאפשר להסתפק במשאבה המופעלת באופן ידני.

     

    נגישות לאתר והספק עבודה

    משאבות מים נוע בנזין

    כאמור, ענף ההידראוליקה מציע סוגים רבים של משאבות, ביניהן: משאבות מים, משאבות צנטריפוגליות, משאבות לטיפול בשפכים ועוד. אלו מתחלקות לקטגוריות של ייעוד, תנאי שטח וצרכי הספק, לדוגמא: במקלט תת קרקעי המוצף במים יש צורך במשאבת מים טבולה, אשר תיתן מענה מהיר לשאיבה וסילוק המים מהמקלט למניעת נזקים במבנה. במצב כזה, ניתן להשתמש במשאבת מים חשמלית בעלת הספק גדול. אולם, במקרה של צורך בשאיבה או אספקת מים באתר שאינו נגיש לרשת חשמל, או באתרי בנייה, ניתן להשתמש במשאבות מים מנוע בנזין. היתרון הגדול שלהן הוא שהן ניידות, הן אינן צריכות חיבור לחשמל, אולם יש צורך באספקת בנזין סדירה לצורך הפעלתן. לכן, במקרים של פעולה דחופה באתר שאינו נגיש לחשמל משאבות מים עם מנוע בנזין הן הפתרון הטוב ביותר. חשוב לציין שקיימות גם משאבות טבולות בעלות מנוע מופעל על ידי בנזין, שהוא למעשה מנוע בעירה חיצוני. משאבות טבולות כשמן הן, מותקנות במקום בו קיימת הצפה שצריך לנקז (למשל מקלט מוצף ממי גשמים).

     

    מנוע בנזין למשאבת מים או לא?

    הבחירה במשאבה המתאימה ביותר היא לא עניין של מה בכך. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבורכם, עבור הבית שלכם והעסק שלכם חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום היכולים להמליץ לכם על המוצרים המתאימים ביותר לכם ולצרכים שלכם. חשוב לפנות לספק העובד עם החברות המובילות בתחום, ויכול להציע בנוסף לידע המקצועי, גם ציוד נלווה וחלקי חילוף, כל זאת תחת קורת גג אחת. אנחנו מזמינים אותך לבקר באתר שלנו ולהתרשם מהמגוון הגדול של משאבות שאנו מייבאים מכול העולם, חלקן בבלעדיות של חברתנו, "אמתי משאבות". נשמח לעמוד לשירותך.

     

    לחזרה לקטגורית משאבות מים

    לפרטים נוספים חייגו אלינו

    בלחיצה מניידים תועברו ישירות לחייגן

    או השאירו פרטים לחזרה – כאן >>

    Call Now Button דילוג לתוכן